Przypomnę, że ośmieliłem się napisać do posłów członków tak zwanej sejmowej komisji hazardowej, odpowiednio na adresy e-mail:
Mirosław Sekuła, Miroslaw.Sekula@sejm.pl
Bartosz Arłukowicz, Bartosz.Arlukowicz@sejm.pl
Beata Kempa, Beata.Kempa@sejm.pl
Sławomir Neumann, Slawomir.Neumann@sejm.pl
Franciszek J. Stefaniuk, Franciszek.Stefaniuk@sejm.pl
Jarosław Urbaniak, Jaroslaw.Urbaniak@sejm.pl
Zbigniew F. Wassermann, Zbigniew.Wassermann@sejm.pl.
Zażądałem również potwierdzenie otrzymania mojej poczty. Ponieważ nie otrzymywałem tych potwierdzeń wysłałem kolejne e-maile do przewodniczących klubów poselskich a także do wszystkich klubów i kół poselskich. Adresy te można bardzo łatwo znaleźć na stronach internetowych Sejmu więc nie będę ich tu przepisywał. Ponieważ nie otrzymywałem potwierdzeń z PO przeto swój e-mail wysłałem do kancelarii premiera, do Ob. D. Tuska jako przewodniczącego PO. Czemu tak się zawziąłem, aby otrzymać te potwierdzenia?
Otóż każdy poseł i senator co miesiąc dostaje ponad 10 tysięcy złotych na prowadzenie biura poselskiego. Z tych pieniędzy opłacani są między innymi: pracownicy, rachunki telefoniczne lub wydatki na materiały biurowe. Oznacza to również, że poseł nie musi osobiście odbierać pocztę nie tylko tę tradycyjną, ale również i elektroniczną w postaci e-mail. Zwykła przyzwoitość nakazuje potwierdzić otrzymanie poczty jeżeli nadawca tego żąda. Zupełnie inną kwestią i problemem jest udzielenie odpowiedzi na pismo.
Cóż wynikło z rozsyłania przeze mnie poczty e-mail do posłów? Potwierdzenie otrzymałem tylko od posłanki Beaty Kempa! Spośród przewodniczących nie potwierdził otrzymania jedynie poseł Stanisław Żelichowski przewodniczący klubu PeSeL. Natomiast POseł Sławomir Neumann odrzuca pocztę przychodzącą do niego z bezpłatnego serwera, gdzie mam swoją skrzynkę pocztową, tym samym POseł ten chowa się przed pospólstwem. Cóż na to prawo? Cytuję w całości odpowiedni artykuł.
Kodeks postępowania administracyjnego
Art. 63.
§ 1. Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej albo za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej właściwego organu administracji publicznej, umożliwiającego wprowadzenie danych do systemu teleinformatycznego tego organu, a także ustnie do protokołu.
§ 2. Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
§ 3. Podanie wniesione pisemnie albo ustnie do protokołu powinno być podpisane przez wnoszącego, a protokół ponadto przez pracownika, który go sporządził. Gdy podanie wnosi osoba, która nie może lub nie umie złożyć podpisu, podanie lub protokół podpisuje za nią inna osoba przez nią upoważniona, czyniąc o tym wzmiankę obok podpisu.
§ 3a. Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przy zachowaniu zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym, oraz
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawarte we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru.
§ 4. Organ administracji publicznej obowiązany jest potwierdzić wniesienie podania, jeżeli wnoszący je tego zażąda.
Zasadne zatem jest pytanie. Po co nam, zwykłym zjadaczom chleba, tacy posłowie? Po co nam taki Sejm? Za co Wy, posłowie, bierzecie pieniądze? Czy nie słusznie nazwano Was darmozjadami i lumpenelytą?
ATP AWS Kumoterstwo Wolność ZSRR