SKB. KNF. Skarga na Bank Millenium.

SKB= stan konstytucyjnego bezprawia = zamordyzm.

KNF= Komisja Nadzoru Finansowego.

Mamprzed nosem dokument KNF. Dokument ten dowodzi, że KNF nie jest dlanas, pospólstwa. Pisząc do KNF to to samo co pisać naBerdyczów. Dokument dowodzi, że KNF jest organemadministracyjnym państwa, który broni wyłącznie instytucjifinansowych przed ich wzajemnym oddziaływaniem.

Ototreść tego dokumentu, przy tym podkreślenia są moje.

Nadruk

godłaPolski

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Warszawa,dnia 26. 09 2011 r.

L.dz. DOK/WS/736/2284/ 2 /11/AC

(przyudzielaniu odpowiedzi prosimy powołać się na ww. sygn.)

Pan

[autocenzura]

   DepartamentOchrony Klientów Urzędu Komisji Nadzoru Finansowegoinformuje, iż do Urzędu wpłynęła Pana korespondencja z dnia05.09.2011r. zawierająca uwagi dotyczące działalności podmiotupodlegającego nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

  Wyjaśnićnależy, że czynności podejmowane przez organ nadzoru w związku zotrzymywanymi skargami koncentrują się w szczególności naidentyfikacji problemów mogących rodzić negatywnekonsekwencje dla szerokiego grona odbiorców usługfinansowych. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wdziałalności podmiotu nadzorowanego wskazujących na stosowaniepraktyk naruszających przepisy prawa lub interesy klientów,zgromadzone informacje stanowią podstawę do podejmowaniaodpowiednich systemowych działań nadzorczych, mających na celuwyeliminowanie tych praktyk oraz odpowiednie kształtowanie rynku wprzyszłości.

   Wtym miejscu należy wskazać, że wszelkie sygnały dotyczącefunkcjonowania rynku finansowego zamieszczane są w wewnętrznychrejestrach prowadzonych przez UKNF i służą do analizy oraz ocenypoprawności działania podmiotów nadzorowanych. Przesłanewystąpienie traktowane jest jako sygnał o dostrzeżonychnieprawidłowościach i poddane zostanie weryfikacji pod kątemkompetencji Komisji Nadzoru Finansowego.

     Podkreślićjednocześnie należy, że Komisja Nadzoru Finansowego, jako organadministracji publicznej może podejmować wobec podmiotównadzorowanych działania mające charakter sankcji administracyjnych,nie posiada natomiast kompetencji do władczej ingerencji w sprawachindywidualnych w zakresie dotyczącym rozstrzygania sporówcywilnoprawnych zaistniałych pomiędzy uczestnikami rynkufinansowego.

   Zpowyższego względu istotne jest, aby zastrzeżenia dotyczącefunkcjonowania danego podmiotu kierowane były przez klientabezpośrednio do tego podmiotu i z tym podmiotem wyjaśniane. Wprzypadku potrzeby uzyskania dodatkowej pomocy istnieje możliwośćskontaktowania się z organizacją konsumencką lub powiatowym(miejskim) rzecznikiem konsumenta, którzy zajmują sięudzielaniem porad prawnych konsumentom w

__________________________________________________________________

00-950Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy l, tel. (+48 22) 262 50 00,taks (+48 22) 262 51 11, www.knf.gov.pl

Drugastrona dokumentu.

sporachz przedsiębiorcami. Dane teleadresowe organizacji konsumenckichznajdują się na stronie internatowej Urzędu Ochrony Konkurencji iKonsumentów (www.uokik.gov.pl).

   Wyjaśnieniawymaga także fakt, iż w przypadku zaistnienia sporu cywilnoprawnegoorganem właściwym do jego rozpoznania, poprzez weryfikacjęstanowiska podmiotu nadzorowanego oraz wydanie wiążącegorozstrzygnięcia, jest właściwy miejscowo i rzeczowo sądpowszechny.

  Sprawao charakterze sporu cywilnoprawnego powstała pomiędzy podmiotemnadzorowanym a jego klientem może zostać także skierowana do SąduPolubownego przy KNF. Warunkiem koniecznym jest wyrażenie zgodyprzez obie strony sporu na postępowanie przed Sądem Polubownym.Sąd Polubowny w zakresie orzekania jest organem niezależnym od KNF.

  Funkcjonowanieprzy KNF niezależnego podmiotu dedykowanego do polubownegorozwiązywania sporów może być skuteczną alternatywą dladługotrwałego postępowania przed sądami powszechnymi, zarównoz punktu widzenia czasu trwania postępowania, jak i z punktuwidzenia kosztów postępowania sądowego. Należy podkreślić,że wyrok Sądu Polubownego oraz ugoda przed nim zawarta mają, pozatwierdzeniu przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechnywskazany przez przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodekspostępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 43, póz. 296 zpóźno zm.), moc prawną na równi z wyrokiem sądupowszechnego.

    Wzałączeniu przekazuję informację na temat postępowania przedSądem Polubownym przy KNF.

NACZELNIK

WYDZIAŁU SKARG

DepartamentOchrony Klientów

podpisnieczytelny

SylwiaZaremba-Janukowicz

Uprzejmieinformujemy, że w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego posiadającymswoją siedzibę przy Pl. Powstańców Warszawy l, 00 – 950Warszawa przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe w zbiorze danych „Rejestr Skarg”, które mogą zostać wykorzystane w celupodjęcia czynności nadzorczych wobec podmiotów podlegającychnadzorowi KNF, Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danychw rozumieniu art, 7 pkt 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, póz. 926 zpóźn. zm.) jest Komisja Nadzoru Finansowego. Jednocześnieuprzejmie informujemy, iż ma Pani/Pan prawo dostępu do treściswoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

** * * * * * * * *

Zsądami polubownymi jest tak, że na taką procedurę musi zgodzićsię druga strona. Z reguły nie ma takiej zgody i wówczascała nasza pisanina wyląduje w koszu. O tej „drobnej”niedogodności zapomniała napisać Ob. naczelnik – SylwiaZaremba – Janukowicz. Aby więc dochodzić swoich praw za to,że Bank Millenium ogołociłwspólne konto, na polecenie komornika rewirowego z Wejherowa –Edmund Fudalewski – do zera, nie zostawiając z bieżącegowpływu nawet złotówki na „życie” współwłaścicielompozostała więc kosztowna i długotrwała procedura przed sądempowszechnym bez żadnej gwarancji, że szkoda zostanie naprawiona, asprawca poniesie „zasłużoną” karę.

Wsporze z Bankiem Millenium radzę pisaćna Berdyczów.

Dodaj komentarz