ZDRADA!!! Niepoczytalni u władzy.

Powtarzam. Kilka tysięcy lat temu ludzie stwierdzili.

TO CO JEST NAPISANE

NIE PODLEGA INTERPRETACJI

Dowodem jest STELA HAMMURABIEGO wykonana z czarnego diorytu -magmowa skała głębinowa nazwana KODEKSEM HAMMURABIEGO. Sporządzenie płaskorzeźby miało na celu przedstawienie faktu. PRAWO POCHODZI OD BOGA. Część rozwiązań stosowana jest do dziś.

 

Stella została wykonana na polecenie króla HAMMURABIEGO około 1755 r. p.n.e. XVIII wiek p.n.e. Obecnie mamy 2024, więc nietrudno obliczyć, że ów dokument powstał 3.799 lat temu. Stela ma wysokość 225 cm, szerokość 190 cm u podstawy i 165 u góry. Ciężar 4 tony. W tysiąc lat później w XIII w.p.n.e. mamy do czynienia z kolejnym przekazaniem praw od Boga. Był to dekalog, czyli 10 przykazań boskich.

Niestety naród wybrany nie umiał zachować oryginału, podobnie jak i wiele innych bezcennych dokumentów do naszych czasów.

Dziś nie ma potrzeby sporządzania praw w tak trwałej formie. Co jak się okazuje nie ma znaczenia, gdyż słowo pisane stało się powszechnie dostępne. Dziś borykamy się problemem rozumienia tekstów a w szczególności tekstów opisujących nasze prawa. Twardym i niezbitym dowodem rozumienia tekstu pisanego jest pomyślne ukończenie szkoły podstawowej. Już po ukończeniu trzeciej klasy młody człowiek winien posiąść taką umiejętność. Zatem każda osoba, która nie nabyła takiej umiejętności śmiało można uznać ją za NIEPOCZYTALNĄ. Nie ma to nic wspólnego z: chorobą, upośledzeniem czy zakłóceniem czynności psychicznych człowieka.

Mamy więc takie oto zapisy.

pomni gorzkich doświadczeń z czasów, gdy podstawowe wolności i prawa człowieka były w naszej Ojczyźnie łamane, pragnąc na zawsze zagwarantować prawa obywatelskie, a działaniu instytucji publicznych zapewnić rzetelność i sprawność, w poczuciu odpowiedzialności przed Bogiem lub przed własnym sumieniem, ustanawiamy Konstytucję Rzeczypospolitej Polskiej jako prawa podstawowe dla państwa oparte na poszanowaniu wolności i sprawiedliwości, współdziałaniu władz, dialogu społecznym oraz na zasadzie pomocniczości umacniającej uprawnienia obywateli i ich wspólnot.

Art. 1. Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli.

Art. 4. 1. Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu. 2. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio.

Art. 8. 1. Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio, chyba że Konstytucja stanowi inaczej.

Art. 50. Zapewnia się nienaruszalność mieszkania. Przeszukanie mieszkania, pomieszczenia lub pojazdu może nastąpić jedynie w przypadkach określonych w ustawie i w sposób w niej określony.

Art. 87. 1. Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej są: Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy międzynarodowe oraz rozporządzenia. 2. Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej są na obszarze działania organów, które je ustanowiły, akty prawa miejscowego.

Art. 126. 1. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej jest najwyższym przedstawicielem Rzeczypospolitej Polskiej i gwarantem ciągłości władzy państwowej. 2. Prezydent Rzeczypospolitej czuwa nad przestrzeganiem Konstytucji, stoi na straży suwerenności i bezpieczeństwa państwa oraz nienaruszalności i niepodzielności jego terytorium. 3. Prezydent Rzeczypospolitej wykonuje swoje zadania w zakresie i na zasadach określonych w Konstytucji i ustawach.

Art. 139. Prezydent Rzeczypospolitej stosuje prawo łaski. Prawa łaski nie stosuje się do osób skazanych przez Trybunał Stanu.

Art. 142. 1. Prezydent Rzeczypospolitej wydaje rozporządzenia i zarządzenia na zasadach określonych w art. 92 i art. 93. 2. Prezydent Rzeczypospolitej wydaje postanowienia w zakresie realizacji pozostałych swoich kompetencji.

Art. 92. 1. Rozporządzenia są wydawane przez organy wskazane w Konstytucji, na podstawie szczegółowego upoważnienia zawartego w ustawie i w celu jej wykonania. Upoważnienie powinno określać organ właściwy do wydania rozporządzenia i zakres spraw przekazanych do uregulowania oraz wytyczne dotyczące treści aktu. 2. Organ upoważniony do wydania rozporządzenia nie może przekazać swoich kompetencji, o których mowa w ust. 1, innemu organowi.

Art. 93. 1. Uchwały Rady Ministrów oraz zarządzenia Prezesa Rady Ministrów i ministrów mają charakter wewnętrzny i obowiązują tylko jednostki organizacyjnie podległe organowi wydającemu te akty. 2. Zarządzenia są wydawane tylko na podstawie ustawy. Nie mogą one stanowić podstawy decyzji wobec obywateli, osób prawnych oraz innych podmiotów. 3. Uchwały i zarządzenia podlegają kontroli co do ich zgodności z powszechnie obowiązującym prawem.

Wypada zatem zapytać. Co tu jest do interpretowania i wyjaśniania w powyższych zapisach? Weźmy pod uwagę wyżej przytoczone art. 1, 8 i 50. Objaśnię to na przykładach z mojego żywota 75+.

PIERWSZY PRZEKŁAD

Jako młody facet [początek lat 70 XX w.], pełniłem zaszczytną służbę w Ludowym Wojsku Polskim jako radiotechnik 15 Samodzielnej Eskadry Lotnictwa Rozpoznawczego Mar. Woj. Informacje o eskadrze można znaleźć bez trudu. Podstawowym sprzętem były bombowce IŁ-28 i UT-MiG 15 Art. Były to stare rupiecie, które z naszej strony – personel techniczny – wymagały stałej pracy, aby toto mogło bezpiecznie latać. Łącznie w naszej eskadrze było ponad 20 samolotów różnego typu. Oprócz IŁ-28 i UT-MiG 15 był AN-2 i TS-8 Bies.

Pas startowy miał być przedłużony, aby więcej i bezpieczniej samolotów mogło z niego korzystać. W związku z czym obie jednostki pułk i nasza eskadra, które stacjonowały na tym lotnisku, musiały przebazować się na ten czas na inne lotniska. Wówczas byłem kierownikiem Działu Obsługi Technicznego Samolotów (DOTS) po radiu. Tak się mówiło o poszczególnych specjalnościach. Od płatowca i silnika specjalista był po nafcie. I odpowiednio po uzbrojeniu, po osprzęcie. Dla wykonywania prac okresowych po nalocie 100 godz. niezbędne było sprawdzenie parametrów wszystkich urządzeń przy pomocy odpowiedniej aparatury. Po radiu należało sprawdzić m. in. parametry wszystkich lamp elektronowych i ewentualnie wymienić na nowe, jeżeli ich paramenty były za niskie. Tej czynności nie można było wykonać na samolocie. Niezbędne było wymontowanie ich z płatowca. Aby możliwe było wykonanie takich prac poza samolotem niezbędne było zasilanie 24 V o mocy minimum 1500 W. Wówczas był to prostownik o wadze 1 tony, długości około 2 m wysokości i szerokości około 80 cm. Szef personelu technicznego naszej eskadry nakazał mi, aby wziął marynarzy i z ich pomocą załadował ów prostownik na pakę samochodu ciężarowego. Odparłem, że to jest niemożliwe. Ktoś może być przy tym poszkodowany. Ponieważ mój wówczas przełożony upierał się przy swoim jako absolwent Szkoły Chorążych zaopatrzony w elementarną wiedzę prawną ZAŻĄDAŁEM ROZKAZU NA PIŚMIE. Przełożony się oddalił a koledzy mówili, że spotka mnie jakaś kara. Nie mięła godzina od mojej rozmowy z szefem, kiedy pod moją kapciorę [niewielki samodzielny budynek] podjechał dźwig. Bez problemu zapakowaliśmy prostownik na ciężarówkę. I podobnie było przy rozładunku. Żadna kara mnie nie spotkała. Ktoś musiał donieś o tym incydencje dowódcy eskadry. Na pierwszej odprawie kadry zawodowej eskadry po przebazowaniu dowódca pochwalił moją postawę. Tak wówczas było. Wówczas, lata 70 XX w., nawet w wojsku byli ludzie, dla których zdrowie i życie ludzkie coś znaczyło.

DRUGI PRZYKŁAD

1 września 2022 roku pod nasz dom podjechał policyjny radiowóz, z którego wysiadło dwóch gminnych gliniarzy. Chcieli wejść na naszą posesję. Ponieważ gliniarze nie okazali pisemnego dokumentu na wykonanie jakichś czynności stanowczo odmówiłem wpuszczenia ich na posesję.

Oficjalnie tak są prezentowani owi gliniarze. Nie są dostępne ich oświadczenia majątkowe. A tak oficjalne prezentowane są ich facjaty.

Jaki był finał sprawy? Mam trzy wyroki nakazowe. W całości ich nie będę przedstawiał. Wystarczą pierwsze strony. A za tymi wyrokami oświadczenia majątkowe właściwych sędziów. Również tylko pierwsza strona za rok 2022. Nowszych nie ma.

Źródło https://gdansk.sa.gov.pl/oswiadczenia,128729,s,23

Przy tym zwracam uwagę na cytowany wyżej art. 4 KRP. Sędziowie sądów powszechnych: SSR, SSO, SSA i SSN odpowiednio: rejonowych, okręgowych, apelacyjnych i najjaśniejszego nie sprawują władzy w imieniu NARODU, albowiem nie pochodzą z wyboru. Są powoływani na etacik sędziego praktycznie bez możliwości odwołania. Gdyby sędziowie pochodzi z wyboru żaden nie odważyłby się wydać poniższe wyroki. A w czasach starożytnych żywcem byli by obdarci ze skóry.

Do czego ja tu piję? Powyżej przytoczyłem dwa przykłady z mojego życia. W pierwszym przypadku jako żołnierz zawodowy miałem wówczas dwadzieścia kilka lat skutecznie sprzeciwiłem się poleceniu przełożonego. W mojej ocenie mogło dojść w wypadu, którego wyniki trudne były do przewidzenia. Nie spotkała mnie za to żadna sankcja. W drugim przypadku nie zgodziłem się na bezprawne działanie gliniarzy. Skutek? Czekam, kiedy to dajmy na to SSR EWA ANETA KRUK (ur. w 1974 r.) wyjaśni, dlaczego z własnej inicjatywy, bez oskarżyciela, wydała na mnie wyrok nakazowy. Podkreślam. Fakt miał miejsce ponad rok temu. Ciekawi mnie również jak SSR NATALIA EWA KAŹMIERCZAK (ur. w 1972 r.) i SSR JAROSŁAWA RENATA DEJA (ur. w 1967 r.) sprawią, aby KOMISARIAT POLICJI w Szemudzie stawił się przed oblicze sądu abym ja, oskarżony mógł spojrzeć oskarżycielowi w oczy.

Nie brałem udziału w wyborach Prezydenta III RP/PRL BIS. Dlaczego? Ówcześni kandydaci: MAŁGORZATA KIDAWA-BŁOŃSKA (ur. 5-05-1957), ANDRZEJ SEBASTIAN DUDA (ur. 16-05-1972) i RAFAŁ KAZIMIERZ TRZASKOWSKI (ur. 17-01-1972) nie dawali żadnych gwarancji, że będą strażnikami KRP. Moje wątpliwości świeżutko potwierdził A. S. DUDA. Proszę spojrzeć na początek czarnego teksu po zacytowaniu KRP. Rozpisywał się nie będę. Stawiam tylko jedno pytanie.

JAK MOŻNA BYŁO POWIERZYĆ OBOWIĄZKI STRAŻNIKA KONSTYTUCJI W POLSCE OBYWATELOWI KTÓRY NIE POTRAFIŁ SKUTECZNIE OBRONIĆ WŁASNEGO MIESZKANIA PREZYDENTA III RP/PRL BIS SKĄD GLINY WYWLEKŁY JEGO GOŚCI?

No to jakie jest rozwiązanie?

Powołać KONSTYTUANTĘ! Jest to ciało ustawodawcze, którego jedynym celem jest sporządzenie KONSTYTUCJI dla NARODU nie dla elyt ŻydoKomuny. Oślepiający blask władzy III RP/PRL BIS wykazał. Udział w wyborach i referendach powinien być obowiązkowy jak płacenie podatków. Obecny podział na trzy władze jest niewystarczający. Winny być cztery niezależne władze: USTAWODAWCZA, WYKONAWCZA, SADOWNICZA i INFORMATYCZNA, którą winny stanowić: wszelkie publikatory i archiwa. Na przykład wyrok po uprawomocnieniu wraz z aktami przekazywany jest do właściwego archiwum. Każdy zainteresowany powinien mieć dostęp ta takich akt.

A ponieważ tak nie jest i długo jeszcze nie będzie mamy to co mamy.

Dodaj komentarz