V. NIE ZBIJAJ!!! Google ocenzurowało.

Ośmielam się przedstawić dowód na uprawianie cenzury przez GOOGLE. Poniższy tekst pierwotnie opatrzyłem poniższym malunkiem jako obrazek wyróżniający. Po tym jak Ob. D. TUSK (ur. 22-04-1957) cofnął swój podpis w sprawie mianowania sędziego Sądu Najjaśniejszego KRZYSZTOFA WESOŁOWSKIEGO (ur. 28-12-1960) do owego obrazka dodałem alkotest. Albowiem pomyślałem sobie, że każdy funkcjonariusz przed jakimś wystąpieniem publicznym powinien być badany na okoliczność czy nie działa pod wpływem jakiegoś środka odurzającego. Mamy wówczas do czynienia z błędem art. 82 Kc. [Stan wyłączający świadome albo swobodne podjęcie decyzji i wyrażenie woli.] Nieważne jest oświadczenie woli złożone przez osobę, która z jakichkolwiek powodów znajdowała się w stanie wyłączającym świadome albo swobodne powzięcie decyzji i wyrażenie woli. 

Przy tym pierwotny malunek usunąłem. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w GOOGLE nie zaszła zmiana. Inne przeglądarki zareagowały na moją zmianę. Proszę sobie uświadomić jaką potężną mocą (SZTUCZNA INTELIGENCJA) obliczeniową dysponują GOOGLE aby taką zmianę wychwycić i zablokować ją.

POWSTRZYMAĆ SZALEŃCÓW!!!

KONSTYTUCJA III RP/PRL BIS – do kosza!!!

TRÓJPODZIAŁ WŁADZY MARGINALNY!!!

KONOWAŁ PSYCHIATRA ORZEKNIE.

ZAMORDOWAĆ LUDZKI EMBRION!!!

Wytyczne dla szpitali i prokuratury w sprawie aborcji.

30.08.2024 Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.

Rząd zmieni realia stosowania prawa dotyczącego stosowania legalnej aborcji do 12. tygodnia ciąży. Premier Donald Tusk wraz z Minister Zdrowia Izabelą Leszczyną i Ministrem Sprawiedliwości [prokurator generał] Adamem Bodnarem przedstawili wytyczne dla prokuratorów i szpitali. W taki sposób rząd chce doprowadzić do tego, aby państwo skuteczniej stawało po stronie kobiety. Wskazano w nich m.in. jednoznacznie, że aborcja ze względu na stan zdrowia psychicznego kobiety jest dopuszczalna i wystarczy w tej sytuacji opinia jednego lekarza.

PAŃSTWO PO STRONIE KOBIET

Kolejne próby legislacyjne w Sejmie pokazały, że w tej kadencji trudno będzie zdobyć większość parlamentarną dla projektów legalizujących aborcję do 12. tygodnia ciąży. Dlatego resorty sprawiedliwości i zdrowia przekazały w tej sprawie specjalne wytyczne do stosowania przez prokuraturę i szpitale.

Nie pozostajemy bezczynni, jeśli chodzi o udostępnienie możliwości dla kobiet we wczesnej ciąży, które z powodów zdrowotnych uznają, że powinny móc przeprowadzić legalną aborcję.

Podkreślił Premier Donald Tusk podczas konferencji prasowej z Minister Zdrowia Izabelą Leszczyną i Ministrem Sprawiedliwości [prokurator generał] Adamem Bodnarem. Jak wyjaśnił szef rządu, wytyczne dla prokuratorów i szpitali zmienią realia stosowania obecnych przepisów w sprawie aborcji.

Szukamy takich sposobów działania, które zgodnie z prawem umożliwią w praktyce dostęp do legalnej aborcji dla kobiet, które z różnych powodów do tej aborcji powinny mieć prawo – zaznaczył Donald Tusk. Wytyczne Ministra Sprawiedliwości [prokurator generał] oraz Minister Zdrowia zmieniają bowiem nastawienie prokuratury i lekarzy do kobiety, która ze względów zdrowotnych chce przerwać ciążę. Lekarze będą czuli, że kiedy staną po stronie kobiety, to prokuratura będzie także po stronie kobiety, a nie po stronie bezdusznych i naszym zdaniem złych, bardzo restrykcyjnych zapisów […]. Państwo będzie coraz skuteczniej stawało po stronie kobiety wtedy, kiedy będzie podejmowała dramatyczne decyzje w swoim życiu – mówił Prezes Rady Ministrów. Szef rządu wyraził nadzieję, że w przyszłości uda się dokonać takiej zmiany prawa, która w pełni uszanuje oczekiwania i elementarne prawa polskich kobiet, jeśli chodzi o przeprowadzanie legalnej aborcji do 12. tygodnia ciąży.

WYTYCZNE DLA SZPITALI I PROKURATURY

W SPRAWIE ABORCJI

Minister Zdrowia Izabela Leszczyna wyjaśniła, że celem wytycznych dla szpitali jest zapewnienie bezpieczeństwa kobietom, które ze względów zdrowotnych nie chcą donosić ciąży. Chodzi także o zapewnienie bezpieczeństwa prawnego lekarzom, którzy będą te wytyczne stosować.

Jak podkreśliła Minister, do procedury przerwania ciąży powinno wystarczyć jedno orzeczenie [konowała] lekarza, które stwierdza istnienie przesłanki zagrożenia zdrowia kobiety. Może to być np. zaświadczenie od [konowała] lekarza psychiatry.

Jeśli w podmiocie leczniczym będzie żądanie drugiego orzeczenia lekarza bądź zwoływania konsylium, to należy to uznać za utrudnianie dostępu do procedury medycznej, która jest w koszyku świadczeń gwarantowanych – zaznaczyła szefowa resortu zdrowia.

Minister Sprawiedliwości [prokurator generał] Adam Bodnar także potwierdził, że ze względu na ochronę zdrowia psychicznego możliwa będzie decyzja o przeprowadzeniu zabiegu przerwania ciąży.

To jest okoliczność, która w świetle prawa jest absolutnie dopuszczalna. W takich sytuacjach nie powinna ona powodować zaangażowania prokuratury – podkreślił Adam Bodnar. Jak dodał, prokuratorzy muszą postępować zgodnie z nowymi wytycznymi, które będą podstawą do kształtowania określonej praktyki funkcjonowania całego państwa. – Chodzi o to, żeby zmienić atmosferę i filozofię działania. Prawa kobiet muszą być w centrum, a nie na odwrót – zaznaczył Minister Sprawiedliwości.

Celem wytycznych dla prokuratury jest uwrażliwienie prokuratorów na sprawy związane z aborcją. Prokuratorzy powinni przykładać szczególną wagę do sytuacji kobiety, która znajduje się w tym trudnym dla siebie momencie życiowym.

Wytyczne Minister Zdrowia

dla [konowałów] lekarzy i podmiotów leczniczych

ws. dostępu do procedury przerwania ciąży

30-08-2024

Minister zdrowia Izabela Leszczyna przekazała dyrektorom szpitali, ordynatorom i kierownikom oddziałów informacje na temat obowiązujących przepisów prawnych dotyczących dostępu do procedury przerywania ciąży.

Minister zdrowia Izabela Leszczyna podkreśliła, że wytyczne w sprawie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących dostępu do procedury przerwania ciąży staną się dla lekarzy i podmiotów leczniczych wykładnią stosowania prawa. Mają one zapewnić bezpieczeństwo zdrowotne kobietom w ciąży oraz bezpieczeństwo prawne lekarzy.

Zgodnie z obowiązującym prawem mamy dwie przesłanki do przerwania ciąży: zagrożenie życia lub zdrowia i gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża powstała w wyniku gwałtu. Przy czym zagrożenie zdrowia lub życia to oddzielne przesłanki. Ustawa mówi też ogólnie o pojęciu zdrowia, więc jeśli kobieta uda się do np. do lekarza psychiatry i ten uzna, że jest zagrożenie dla zdrowia psychicznego, to wystawione od niego zaświadczenie jest wystarczające do terminacji ciąży – podkreśliła Minister Izabela Leszczyna.

Według Minister Zdrowia wytyczne jasno określają, że ustawa nie wskazuje, że zagrożenie życia lub zdrowia musi być nagłe bądź bezpośrednie. Z ustawy też wynika, że wystarczy orzeczenie od jednego lekarza o zaistnieniu przesłanki do terminacji ciąży. Jeśli w podmiocie leczniczym będzie wymagana druga opinia lub konsylium, to może to być podstawa do nałożenia kary na podmiot leczniczy. NFZ może też nałożyć karę do 2% kontraktu, ma też prawo rozwiązać kontrakt z placówką. Również Rzecznik Praw Pacjenta może w takim przypadku nałożyć na podmiot leczniczy karę do 500 tys. zł. Podkreślamy, że wytyczne te w żaden sposób nie wykraczają poza obowiązujące prawo.

WYTYCZNE PROKURATORA GENERALNEGO

W SPRAWIE ZASAD POSTĘPOWANIA POWSZECHNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PROKURATURY W ZAKRESIE PROWADZENIA SPRAW DOTYCZĄCYCH ODMOWY DOKONANIA PRZERWANIA CIĄŻY ORAZ TZW. ABORCJI FARMAKOLOGICZNEJ

9-08-2024

Prokurator Generalny Adam Bodnar korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 13 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze (Dz.U. 2024 poz. 390), a także dostrzegając wagę zagadnienia, wydał w dniu 9 sierpnia 2024 r. „Wytyczne Nr 9/24 w sprawie zasad postępowania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie prowadzenia spraw dotyczących odmowy dokonania przerwania ciąży oraz tzw. aborcji farmakologicznej”.

Wytyczne są jedną z form zarządzania prokuraturą przez Prokuratora Generalnego, ich celem jest zapewnienie prawidłowego wykonywania ustawowych obowiązków, a także oddziaływanie na podnoszenie poziomu pracy prokuratorów. Z istoty nie zmieniają obowiązującego prawa, pełnią funkcję pomocniczą w pracy prokuratora.

Celem wytycznych nr 9/24 jest ujednolicenie standardów prowadzenia postępowań przygotowawczych w tej kategorii spraw. Zostały one opracowane przez Zespół prokuratorów, który przeprowadził badania aktowe 590 postępowań przygotowawczych prowadzonych w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2023 r. w prokuraturach rejonowych i okręgowych, zakończonych decyzjami merytorycznymi

W obecnie obowiązującym stanie prawnym warunki legalnego przerywania ciąży określa ustawa z dnia 7 stycznia 1993 r. o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży (Dz.U.2022 poz.1575).

Wykładnia tego aktu prawnego ma istotne znaczenie dla oceny, czy w konkretnej sytuacji zostały zrealizowane znamiona przestępstwa z art. 152 kk.

Prokuratura jako organ powołany do ścigania przestępstw jest zobowiązana do prowadzenia postępowań w sytuacji, gdy dochodzi do przerwania ciąży przy braku spełnienia ustawowych warunków dopuszczalności aborcji – art. 152 § 1 kk, udzielenia pomocy lub nakłania do przerwania ciąży – art. 152 § 2 kk oraz gdy odmowa przerwania ciąży powoduje skutki określone w art. 155-157 kk i art. 160 kk.

Zamieszczone w Wytycznych wskazówki metodyczne uwzględniają to, że prowadzone postępowania wkraczają w najbardziej intymną sferę życia kobiet oraz ingerują w ich prawa i wolności. Powinno to skłaniać prokuratora do zachowania najwyższego poziomu rzetelności i profesjonalizmu w podejmowanych czynnościach procesowych. Dokonanie czynności przesłuchania kobiety, która wyraziła zgodę na aborcję, powinno być przeprowadzone z poszanowaniem jej godności. Nie może prowadzić do jej wiktymizacji.

Prokurator Generalny zwraca uwagę, że przestępstwo z art. 152 § 2 kk ma charakter formalny co powoduje, że o jego popełnieniu decyduje udzielenie pomocy kobiecie ciężarnej do przerwania ciąży z naruszeniem przepisów lub nakłanianie jej do tego. Prokurator musi więc ustalić, że doszło do wyczerpania znamion tego czynu wobec konkretnej, możliwej do identyfikacji kobiety, bez względu na to czy do przerwania ciąży doszło. Ustalenie, że doszło do upublicznienia abstrakcyjnej informacji o możliwości przerywania ciąży nie powoduje odpowiedzialności karnej.

Dokonując oceny prawnokarnej odmowy przeprowadzenia legalnej aborcji przez personel medyczny prokurator jest zobowiązany ustalić, czy odmowa ta wywołała u kobiety ciężarnej skutki z art. 155 kk – śmierć, art. 156 kk – ciężki uszczerbek na zdrowiu, art. 157 kk – średni i lekki uszczerbek na zdrowiu, art. 160 kk – narażenie na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia. Jest to o tyle istotne, że sama odmowa nie stanowi przestępstwa.

W sprawach o odmowę przeprowadzenia aborcji przez personel medyczny, wywołującą u kobiety ciężarnej skutki z art. 155 -157 kk i art. 160 kk prokurator powinien rozważyć poinformowanie o postępowaniu właściwego Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej. W postępowaniach, których przedmiotem jest odmowa legalnej aborcji prokurator powinien powiadomić również Rzecznika Praw Pacjenta i właściwy miejscowo Oddział NFZ, z którym dana placówka medyczna zawarła umowę na udzielanie świadczeń w zakresie ginekologii i położnictwa.

Wytyczne odnoszą się do wszystkich etapów postępowania przygotowawczego, tj. wszczęcia postępowania, czynności dowodowych, rozstrzygnięć merytorycznych, a w przypadku skierowania aktu oskarżenia – postępowania przed sądem. Obejmują swoim zakresem również zagadnienia dotyczące odpowiedzialności za pomoc w przerwaniu ciąży za granicą oraz za pomoc udzieloną za granicą.

Krajowa Rada Prokuratorów przy Prokuratorze Generalnym pozytywnie zaopiniowała projekt Wytycznych.

Prok. Anna Adamiak

Rzecznik Prasowy

Prokuratora Generalnego

Oryginał jest tutaj https://www.gov.pl/web/premier/wytyczne-dla-szpitali-i-prokuratury-w-sprawie-aborcji

W odpowiedzi na powyższe spłodziłem dwa wnioski do.

Obywatel SZYMON FRANCISZEK HOŁOWNIA

MARSZAŁEK SEJMU, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa

na adres: biuro@holowniaszymon.pl

WNIOSEK

STWIERDZIĆ WYGAŚNIĘCIE MANDATÓW POSŁÓW:

Izabela Dorota LESZCZYNA oraz Donald Franciszek TUSK.

Urzędujący w Polsce premier Ob. D. F. TUSK w grudniu 2023 publicznie stwierdził:

WSZYSTKO BĘDZIE ZGODNE Z PRAWEM TAK JAK MY JE ROZUMIEMY.

MY jest to zaimek osobowy odnoszący się do jakiejś grupy osób. Zatem każdy uznający się za należącego do owego MY ma prawo stosować regułę prawną tak jak ją rozumie. Ośmielam się przeto przedłożyć do rąk Ob. Marszałka Sejmu wniosek o niezwłoczne wydanie postanowienia stwierdzającego wygaśnięcie mandatów poselskich.

  1. Izabela Dorota LESZCZYNA (ur. 3-09-1962) 28 Okręg Wyborczy Częstochowa.
  2. Donald Franciszek TUSK (ur. 22-04-1957) 19 Okręg Wyborczy Warszawa.

Podstawa: Kodeks wyborczy art. 249 § 1. Wygaśnięcie mandatu posła niezwłocznie stwierdza Marszałek Sejmu w drodze postanowienia.

UZASADNIENIE

Obowiązująca w Polsce KONSTYTUCJA III RP/PRL BIS stanowi: Art. 42. 1. Odpowiedzialności karnej podlega ten tylko, kto dopuścił się czynu zabronionego pod groźbą kary przez ustawę obowiązującą w czasie jego popełnienia. Zasada ta nie stoi na przeszkodzie ukaraniu za czyn, który w czasie jego popełnienia stanowił przestępstwo w myśl prawa międzynarodowego

Ob.: D. F. Tusk, A. P. Bodnar oraz I. D. Leszczyna publicznie nawoływali do mordowania poczętego życia ludzkiego przez zastosowanie poza ustawowych wytycznych. A dlaczego tak się dzieje? Bo od ponad 200 lat nie zrealizowano zapisu KONSTYTUCJI 3 MAJA 1793 r. VI. Sejm, czyli władza prawodawcza. (…) porę i czas rewizji i poprawy Konstytucji co lat 25 naznaczamy, chcąc mieć takowy Sejm Konstytucyjny Ekstraordynaryjny podług osobnego o nim prawa opisu.

30-08-2024. Konferencja prasowa w ogrodach KPRM. Od lewej: prokurator A. P. Bodnar, premier D. F. Tusk oraz ministra I. D. Leszczyna. O wytycznych dla oskarżycieli sądowych i konowałów w nowej filozofii państwa. O przewodnim motywie zabijania poczętego życia ludzkiego

KONSTYTUCJA III RP/PRL BIS Art. 38. Rzeczpospolita Polska zapewnia KAŻDEMU człowiekowi prawną ochronę życia. Tudzież. Art. 47. KAŻDY ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym.

Osoby wcześniej przywołane: A. P. Bodnar oraz I. D. Leszczyna i D. F. Tusk dowiedli, że nie mają takiej wiedzy. Miast mówić o zabijaniu ludzi perkotają coś o jakimś bezosobowym płodzie, aborcji = zamierzone zabicie poczętego życia albo o terminacji = przerwanie trwającego procesu ciąży = czas, w którym człowieka nabiera zdolności do samodzielnego życia.

Kodeks karny. Art. 152. § 1. Kto za zgodą kobiety przerywa jej ciążę z naruszeniem przepisów ustawy, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. § 2. Tej samej karze podlega, kto udziela kobiecie ciężarnej pomocy w przerwaniu ciąży z naruszeniem przepisów ustawy lub ją do tego nakłania. Art. 153. § 1. Kto stosując przemoc wobec kobiety ciężarnej lub w inny sposób bez jej zgody przerywa ciążę albo przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem doprowadza kobietę ciężarną do przerwania ciąży, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

W tym stanie sprawy przedłożenie tegoż jest konieczne. Albowiem dla funkcjonowania państwa niezbędne jest zaufanie do organów władzy i aby powaga prawa jeszcze coś znaczyła.

Z godnością i bezkompromisowo. Facet 76+

Zbigniew Grabowski

Wniosek o podobnej treści wysłałem również do

Obywatelka MAŁGORZATA MARIA KIDAWA-BŁOŃSKA

MARSZAŁKINI SENATU, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa

biuro@kidawa-blonska.pl

WNIOSEK

STWIERDZIĆ WYGAŚNIĘCIE MANDATU SENATORA

Adam Piotr BODNAR.

Urzędujący w Polsce premier Ob. D. F. TUSK w grudniu 2023 publicznie stwierdził:

WSZYSTKO BĘDZIE ZGODNE Z PRAWEM TAK JAK MY JE ROZUMIEMY.

MY jest to zaimek osobowy odnoszący się do jakiejś grupy osób. Zatem każdy uznający się za należącego do owego MY ma prawo stosować regułę prawną tak jak ją rozumie.

Ośmielam się przeto przedłożyć do rąk Ob. Marszałkini Senatu wniosek o niezwłoczne wydanie postanowienia stwierdzającego wygaśnięcie mandatu senatora

Adam Piotr BODNAR (ur. 6-01-1977) 44 Okręg Wyborczy, Powiat Warszawa.

Podstawa: Kodeks wyborczy art. 281. § 1. Wygaśnięcie mandatu senatora niezwłocznie stwierdza Marszałek Senatu w drodze postanowienia.

UZASADNIENIE

Jak wyżej.

* * * * *

Wbrew temu co głosi oficjalna rządowa propaganda POLSKA od 1939 nie odzyskała niepodległości. Wystarczy zajrzeć do obowiązującej w POLSCE KONSTYTUCJI. W preambule [wstęp] jest zapisane.

(…) pomni gorzkich doświadczeń z czasów, gdy podstawowe wolności i prawa człowieka były w naszej Ojczyźnie łamane, pragnąc na zawsze zagwarantować prawa obywatelskie, a działaniu instytucji publicznych zapewnić rzetelność i sprawność, w poczuciu odpowiedzialności przed Bogiem lub przed własnym sumieniem, ustanawiamy Konstytucję Rzeczypospolitej Polskiej jako prawa podstawowe dla państwa oparte na poszanowaniu wolności i sprawiedliwości, współdziałaniu władz, dialogu społecznym oraz na zasadzie pomocniczości umacniającej uprawnienia obywateli i ich wspólnot. Aby dalej zapisać. Art. 104. 1. Posłowie są przedstawicielami Narodu. Nie wiążą ich instrukcje wyborców.

Niech każdy spróbuje odpowiedzieć sobie na pytanie. Jeżeli posłowie nie odpowiadają przed wyborcami to przed kim oni padają na kolana i pochylają głowy? Aby odpowiedzieć na tak postawione pytanie trzeba sięgnąć do HERODOTA. Przez BADANIE DOCHODZI SIĘ DO WIEDZY O PRZESZŁOŚCI. Dlaczego? Kto? Jak? Zafundował nam KONSTYTUCJĘ III RP/PRL BIS?

Chcemy mieć KONSTYTUCJĘ dla NARODU!

Taką, aby każdy z nas mógł być konstytucjonalistą.

TAM POWINNA BYĆ GWARANCJA!

WYBORY I REFERENDA MUSZĄ

ODBYWAĆ SIĘ REGULARNIE CO DWA LATA

ZAŚ ZA UDOWODNIONE ZŁAMANIE KONSTYTUCJI BĘDZIE SUROWA I PRZYKŁADNA KARA INFAMIA = SKAZANIE NA NIEPAMIĘĆ Z UTRATĄ PRAW ORAZ MAJĄTKU

* * * * *

Marzycielu! Pobudka! Budujemy Eurosowchoz.

Dodaj komentarz