Szemud. Odwołać wójta! Zwolnić sekretarza!

Jako facet, który dźwiga osmy krzyż życia ośmieliłem się zwrócić do Rady Gminy Szemud o wszczęcie procedury odwołania Ob. RYSZARD KALKOWSKI z funkcji Wójta Gminy oraz Ob. BARBARA RZESZEWICZ z funkcji Sekretarza Gminy. Persony te udowodniły ponad wszelką moją wątpliwość. To są PÓŁANALFABETY.

Po raz kolejny wpadłem w tak zwane osłupienie i doznałem bolesnego wytrzeszczu gałki ocznej. Oto mam przed własny nosem urzędowe pismo/kwit, które niezbicie dowodzi. W moim rejestrze jest dowód 3998. W gminie, gdzie mieszkam u koryta władzy zasiadają PÓŁANALFABETY (sic!!!). Myślę sobie, że moja gmina nie jest tu czymś wyjątkowym. Z całą pewnością tak dzieje się we wszystkich organach władzy w POLSCE.

Przeto jeszcze raz objaśniam. PÓŁANALFABETA wedle słownika języka polskiego to. 1. Osoba dorosła, która bardzo słabo czyta i pisze, lub osoba, która umie czytać, ale nie umie pisać. 2. Pogardliwie o kimś mało rozgarniętym lub mającym podstawowe braki w ogólnej wiedzy.

W przypadku Gminy Szemud mamy do czynienia z PÓŁANALFABETAMI, którzy nauczyli się pisać, ale nie nabyli umiejętności czytania. Natomiast z umiejętnością czytania mamy do czynienia wówczas, kiedy osoba rozumie tekst pisany. W szczególności, kiedy pod tekstem składa swój podpis.

Oto dowód na podstawie, którego twierdzę. Ob. RYSZARD KALKOWSKI jako Wójt Gminy Szemud oraz Ob. BARBARA RZESZEWICZ jako jej sekretarz działając wspólnie i w porozumieniuPÓŁANALFABETAMI.

Z treści tego wypotu sporządzonego zapewne w potężnej mitrędze jasno i jednoznacznie to wynika. W mojej ocenie pismo to jest szczytowym osiągnięciem intelektualnym tych gminnych tuzów. A ponadto para tych biurokratów nie ma zielonego pojęcia o hierarchicznej strukturze prawa. Art. 7 obowiązującej w Polsce Konstytucji (KRP) stanowi jednoznacznie: Organy władzy publicznej działają na podstawie i w granicach prawa.

No i jeszcze jedna uwaga. W Słowniku ortograficznym języka polskiego wyrazów rozpoczynających się na up. jest sporo, między innymi: upaćkać, upadać, upadlać, upajać, upić… Podobnie rzecz tyczy się Dot.: dotętniczy, dotlenić, dotłoczyć, dotruć, dotuczyć… Każdy więc może dobrać wyraz wedle własnego widzi mi się. To sprawia, że każde takie pismo/kwit staje się bełkotem rozumianym chyba tylko przez wysoko wyspecjalizowanych chiromantów i kabalistów.

Wróćmy jednak do początku. O wyborach sołtysów w 2024 r. dowiedziałem się przypadkiem. Zacząłem więc zgłębiać temat, jako że każde wybory świadczą o tym czy żyjemy w państwie prawa czy prawników. No i wyszło na jaw, że owe wybory były nielegalne, albowiem odbyły się niezgodnie z obowiązującym prawem. Przeto prezentuję podstawowy dokument w sprawie.

Zgodnie z załączonym harmonogramem pierwsze wybory Wójt Gminy Ob. RYSZARD KALKOWSKI wyznaczył 9-09-204 we wsi Bojano. Zatem wypada zajrzeć do Statutu Gminy Szemud, na podstawie którego Ob. R. KALKOWSKI zarządził wybory. Obowiązujący STATUT GMINY SZEMUD stanowi. § 47. 1. Jednostkami pomocniczymi gminy są sołectwa. 2. Nadzór nad działalnością sołectw sprawuje Rada i Wójt. § 50. 1. Granice sołectw, organizację, zakres i zasady działania określają odrębne statuty, nadawane przez Radę. 8. Zebranie wiejskie dokonuje wyboru władz sołeckich: wykonawczej (Sołtys) i pomocniczej (Rada Sołecka). Kadencja tych władz trwa 5 lat.
Natomiast w USTAWA O SAMORZĄDZIE GMINNYM z 8 III 1990 stoi napisane. Art. 36. 1. Organem uchwałodawczym w sołectwie jest zebranie wiejskie, a wykonawczym – sołtys. Działalność sołtysa wspomaga rada sołecka. 2. Sołtys oraz członkowie rady sołeckiej wybierani są w głosowaniu tajnym, bezpośrednim, spośród nieograniczonej liczby kandydatów, przez stałych mieszkańców sołectwa uprawnionych do głosowania. 3. Sołtys korzysta z ochrony prawnej przysługującej funkcjonariuszom publicznym.

LITERA PRAWA MÓWI JEDNOZNACZNIE
Prawo wybierania sołtysa i członków rady sołeckiej
przysługuje tylko POLAKOM,
którzy w dniu wyborów ukończyli 18 lat.
Takiego prawa nie ma ORGAN SOŁECTWA
ZEBRANIE WIEJSKIE.

Mając powyższe na uwadze słodziłem poniższe pismo Y-47 i 30-09-2024 wysłałem do różnych organów władzy w POLSCE między innymi do policji i Urzędu Gminy w Szemudzie na adresy: komenda.wejherowo@gd.policja.gov.pl, skargi.wejherowo@gd.policja.gov.pl, komisariat.szemud@gd.policja.gov.pl, dzielnicowy.szemud1@gd.policja.gov.pl, dzielnicowy.szemud2@gd.policja.gov.pl, dzielnicowy.szemud3@gd.policja.gov.pl , kancelaria@szemud.pl , br@szemud.pl

PIERWSZA ODPOWIEDŹ

Jest to pismo/kwit Prokuratury Gdańsk-Śródmieście. Ob. IZABELA NIEWIADOMSKA. Owo pismo/kwit było wysłane 11-10 br.

KOMENTARZ. Pismo/kwit cechuje się trzema deliktami, czyli uchybienia konstytucyjnej zasadzie legalizmu – art. 7.
Delikt 1. Zgodnie z Kodeks postępowania administracyjnego, art. 123. § 1. W toku postępowania organ administracji publicznej wydaje postanowienia. § 2. Postanowienia dotyczą poszczególnych kwestii wynikających w toku postępowania, lecz nie rozstrzygają o istocie sprawy, chyba że przepisy kodeksu stanowią inaczej.
Delikt 2. To jest kopia bez wartości procesowej. Brak podpisu elektronicznego.
Delikt 3. Moje pismo Y-47 to nie jest zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa jak życzy sobie prokuratorka Ob. I. NIEWIADOMSKA, lecz dowodem na okoliczność nielegalnych wyborów w Gminie Szemud zorganizowanych przez Wójta Gminy – RYSZARD KALKOWSKI.

DRUGA ODPOWIEDŹ

Jest to również pismo/kwit z Urzędu Gminy Szemud. Pismo datowane jest na dzień 16-10-2024 spłodzone przez Ob. BARBARA RZESZEWICZ. Pismo jest powyżej. Dla przejrzystości prezentuję je tu ponownie.

KOMENTARZ. Pismo/kwit jest dowodem kompletnego PÓŁANALFABETYZMY. Przeto w odpowiedzi spłodziłem i wysłałem SKARGĘ do RADY GMINY SZEMUD o poniższej treści z datą 30-10-2024. Moja numeracja Y-52. Z przyczyn oczywistych zmieniłem formatowanie tekstu.

RO.0021.1.2024 pismo/kwit z 16-102024 Z up. Wójta Barbara Rzeszewicz, D3998. Dot. żądania unieważnienia wyborów sołeckich.

SKARGA i WNIOSEK

Podstawa prawna art.: 2 i 7 i 8 i 21 i 30 i 32 i 38 i 42 i 46 i 63 i 69 KRP. Gdzie i spójnik logiczny. Koniunkcja zdań. Dxxx mój rejestr dowodów.

Występuję we własnym imieniu i w swojej sprawie i jako strona postępowania i publicysta – bloger od 2007 r. akuzator.pl art. 54 KRP. Ośmielam się wnosić o odwołanie Ob. RYSZARD KALKOWSKI z funkcji Wójt Gminy oraz zwolnienie Ob. BARBARA RZESZEWICZ z funkcji Sekretarz Gminy. Osoby te udowodniły ponad wszelką wątpliwość o nieusuwalnych brakach w wykształceniu. Powyższe pismo/kwit jest tego twardym dowodem. Ob. R. KALKOWSKI i Ob. B. RZESZEWICZ nie mają zielonego pojęcia czym jest KONSTYTUCJA i jakie jest miejsce tego aktu w porządku prawnym każdego państwa.
WNOSZĘ O ROZPOZNANIE SPRAWY W MOJEJ OBECNOŚCI.
Niezależnie od powyższego ośmielam się podnieść problemy.
A. 10-11-2023 godz. 7:30 ośmieliłem się stawić przed oblicze Komisji Bezpieczeństwa Publicznego. Dlaczego nie ma dostępu do protokołu z tych obrad? Prowadzący owo posiedzenie UDZIELIŁ MI GŁOSU AŻ NA 2 MINUTY. Po czym wydaliłem się z pomieszczenia i udałem się do sekretariatu, gdzie złożyłem moje pisemne WYSTĄPIENIE… z datą 9-11-2023 W-431 sporządzone na 6 stronach. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi w tej sprawie. Przeto domagam się pisemnej odpowiedzi i pociągnięcie do odpowiedzialności dyscyplinarnej osób winnych tego zaniedbania.
B. Przebudowa drogi 218 na podstawie decyzji Wojewody Pomorskiego z 29-09-2011 została wykonana niezgodnie z obowiązującymi wówczas przepisami: 1) nie zainstalowano barierek ochronnych – różnica poziomów: chodnik/przydrożny rów przekracza 50 cm; 2) do dziś nie jest rozwiązany problem wód opadowych i roztopowych, które notorycznie zalewają nasze podwórko wykonane z kamyków. Obecnie zamulone błotem naniesionym przez te wody. Wymaga wymiany.
C. Nielegalna budowa marketu DINO w bezpośrednim naszym sąsiedztwie i płotu rozgraniczającego nasze posesje. Ma ponad 220 cm. My jako sąsiedzi nie zostaliśmy powiadomieni o tej inwestycji. Nie wykonano badań wpływu na środowisko. Szczególnie hałasu pochodzący od środków transportu w porze nocnej. DINO odmawia dostarczenia mi wyników pomiaru hałasu, pomimo że jest to ustawowy obowiązek Prawo ochrony środowiska. Zgodnie z obowiązującymi przepisami poziom hałasu dla pory nocnej nie powinien przekraczać 40 dB.
D. Nielegalna budowa obiektu handlowego ŻABKA adres. Nie powiadomiono nas jako ich sąsiadów przed rozpoczęciem inwestycji. Tu również nie wykonano wpływu obiektu na środowisko.
E. Nielegalna budowa nawierzchni ul. jej nazwa. Odbyła się bez udziału mieszkańców naszej ulicy. Podobno jej budowa miała się zakończyć we wrześniu.
Tym samym są to twarde i niepodważalne dowody o znęcaniu się nade mną kaleką niezdolnego do samodzielnej egzystencji od 2000 r. (dowód str. 2 i 3 tu pomijam) i odbieranie mi elementarnych praw do: życia i wolności i własności.
W tym stanie sprawy przedłożenie tegoż jest konieczne. Albowiem dla funkcjonowania państwa niezbędne jest zaufanie do organów władzy i aby powaga prawa jeszcze coś znaczyła.

TRZECIA ODPOWIEDŹ

Jest to prywatne POSTANOWIENIE podającego się lub podszywającego się pod prokuratora wejherowskiego Ob. WOJCIECH KLUSEK, albowiem jest to źle wypełniony formularz z błędami i poważnymi brakami formalnym. Wysłano 24-10-2024.

KOMENTARZ. Tu mieszczą się wszystkie powyższe. Ręce i nogi opadają. Dlaczego takim NIEUKOM powierza się taką funkcję. Pierwej winni umieć pisać po POLSKU.
Policja jak do tej pory milczy w sprawie.
BEZ ENTUZJAZMU I W SPOKOJU CZEKAM NA ODPOWIEDZI

Dodaj komentarz